In today’s world, life insurance professionals must to be ready to serve the needs of different client groups, each with its own requirements and buying experiences. A large opportunity exists for producers who can effectively deliver solutions to two very different end-consumer segments – the middle market and the mass affluent.
Are You Ready for the "New" Life Insurance Client
Source: Life Insurance Selling
Blog Archive
Popular Posts
-
กฎหมายประกันภัย บททั่วไป ประกันภัยมีลักษณะเป็นการเฉลี่ยทรัพย์บางส่วนจากสมาชิกผู้เอาประกันมารวมไว้เป็นกองกลางจำนวนห...
-
American Life Insurance the most trusted company which has a reputation of about 87 years. This company is one of the globally recognized l...
-
หลักสุจริตอย่างยิ่งในการทำสัญญาประกันภัย สัญญาประกันภัยตั้งอยู่บนรากฐานแห่งความสุจริต กล่าวคือ คู่กรณีในสัญญาประกันภัยจะต้องปฏิบัติต่อกันโ...
-
เจ็บหน้าอก อวัยวะที่อยู่ในทรวงอกนอกจากหัวใจแล้วยังมี เยื่อหุ้มหัวใจ ปอด เยื่อหุ้มปอด หลอดอาหาร หลอดเลือดแดงใหญ่ กระดูกหน้าอก กระดูกซี่โครง เ...
-
หลักสำคัญในกฎหมายประกันภัย 1. หลักส่วนได้เสียในสัญญาประกันภัย ม. 863 บัญญัติว่า “ อันสัญญาประกันภัยนั้น ถ้าผู้เอาประกันภัยมิได้ม...
-
ฎ 3888/2537 การรับช่วงสิทธิฟ้องเรียกจากผู้ทำละเมิด ไม่อยู่ในบังคับของ ป.พ.พ. มาตรา 867 วรรคแรก อันจะต้องมีหลักฐานเป็นหนังสือลงลายมือชื่อ...
-
Chapter 8: Managing Project Risk True/False 1. Failure to follow a formal risk management plan will often cause organization...
-
Health Insurance Health Insurance Quotes [ http://www.vimo.com ] PR: 5 Get free health insurance quotes. Compare with the top plans nation...
-
รอบรู้เรื่อง.....ผู้ทำบัญชี ตามพระราชบัญญัติการบัญชี พ.ศ. 2543 โดย....อ้อยใจ แดงอินทร์ ผู้ทำบัญชี ตามพระราชบัญญัติการบัญชี พ.ศ. 25...
-
อายุความประกันวินาศภัย (มาตรา 882) ในกรณีที่บุคคลภายนอกฟ้องให้ผู้รับประกันภัยค้ำจุนรับผิดตามกรมธรรม์ประกันภัย มีอายุควา...